Forumoverzicht Algemeen Roofvisweb Magazine Reacties Kunstaas review: ERC Hell Hound Puppy

Kunstaas review: ERC Hell Hound Puppy

Hier kunt u reageren op de artikelen van RoofvisWeb.nl

Moderator: Admin

Zelf nog niet met de Puppie gedaan maar ik geloof het meteen. Veel gliders flanken iets als je ze in een rechte lijn terug vist. Die 2,70 heb je nodig (2,40 mag ook) voor dat 8je

Heb het wel een keer met een Striker zien gebeuren.

Delen via:

Delen via Facebook Facebook Delen via Twitter Twitter Delen via MySpace MySpace

Leuke review! Ik heb er op de beurs al eentje aan geschaft vanwege je eerdere verhalen over de puppy. Ik ben benieuwd of ie goed vis gaat opleveren! :bigsmile:
John`s Jerkbaits Fieldtester!

Mooie review Frans :Top:
Bedankt voor de tip Rene' van de figure 8, Dan kan deze bait ook mee naar Canada volgend jaar. daar draaien we achtjes na elke worp :Glimlach:

Super review Frans!!!
Lekker vlot weg geschreven en een goeie handleiding voor dit mooie stuk kunstaas.
Wel ff een verzoek,laat dat ding aub thuis als we weer gaan vissen!!!!
De kans dat ik meer met fotograferen dan met vissen bezig ben is dan nl wel heel erg groot ;)

Grt Piet.

Super leuk stuk! lijkt me wel leuk als we dit met meerdere aasjes doen!

Juist! Dat is de bedoeling. Roy gaf de aftrap hiervoor dus als je wat leuks hebt...

Ik ben niet zo goed in schrijven van teksten maar ik zal mijn best eens doen!

Igmar Avatar gebruiker
Site Admin

@ Bastiaan, Wordt es tijd, niet zozeer van dat schrijven, maar dat je je best eens gaat doen :ROFL: :Woohoo!: :Pesten:

Haha bastiaan heeft kunstaas genoeg om teschrijfen dus kan oefenen. Leuk stuk over de hellhound
Bijdehante mensen hebben de halve wereld, de niet bijdehante dus de andere helft.

Lekker stukje hoor, vanaf het moment dat ik het las zit ik al te twijfelen of ik er 1 moet halen...ben er nog niet uit,

en Frans bedank niet mij, Ik heb de opmaak geleend van oa Igmar :Maat:

btw hoe meer reviews er zijn hoe beter, niet perse voor ons op het forum, maar ook voor de vele mensen die online zoeken naar aasjes om eens te proberen...als er meer waren te vinden had het in ieder geval mij een hoop miskopen gescheeld :bigsmile:
de hengel die te goed is voor mij vaardigheden is mede mogelijk gemaakt door. www.alfarodbuilding.com , ik ben er trots op wat dan nog...

VorigeVolgende

Keer terug naar Roofvisweb Magazine Reacties

Adverteren?
Scroll omhoog