Forumoverzicht Algemeen Roofvisweb Magazine Reacties Kunstaas review: ERC Hell Hound Puppy

Kunstaas review: ERC Hell Hound Puppy

Hier kunt u reageren op de artikelen van RoofvisWeb.nl

Moderator: Admin

met welke hengels zou je deze zwaardere jerkbaits het best kunnen vissen vanaf de kant en soms ook vanaf de boot?ben zelf 1m73 groot
heb zelf al een lichte Lamiglass tot 2 1/2oz maar deze is er zeker te licht voor en daarom komt er een goede hengel bij en daarom is de prijs onbelangrijk,maar wel alleen voor jerkbaits waarmee ik ook een bossel xl en dergelijke kan plezierig vissen
alle suggesties welkom...
thanks
ps zou ook nog een westin powercast-t 259cm 120tot 260gr kunnen gebruiken om deze te testen maar is dit dan weer niet te zwaar...

Delen via:

Delen via Facebook Facebook Delen via Twitter Twitter Delen via MySpace MySpace
Derkbait Avatar gebruiker
Site Admin

Ikzelf vis nu een klein jaartje met de bot Roots. 160 grams hengel en deze is opgebouwd op ene matte blank. Is vrij licht en goed gebalanceerd. Heeft een parabolische actie en is behoorlijk strak en heel gevoelig. Is tweedelig maar de verbinding zit vrij dicht op het handvat waardoor je niet een hard deel heb in de hengel. Handvat is lekker lang waardoor je makkelijk met twee handen kan gooien en gerust een hele dag er mee kan vissen. Ik heb er wel ronde reels op omdat ik dat robuuster vind maar dat is persoonlijk. BFT shop heeft ze wel in zijn assortiment
Kunstaasdokter.

Vorige

Keer terug naar Roofvisweb Magazine Reacties

Adverteren?
Scroll omhoog