Forumoverzicht Algemeen Vakantie vangstverslagen Visvakantie Ierland komend voorjaar

Visvakantie Ierland komend voorjaar

Op vakantie geweest? Plaats in dit topic een mooi vangstverslag.

Moderator: Admin

Ik weet niet in welk topic ik deze het beste kan plaatsen, maar aangezien het om een toekomstig visverslag gaat dacht ik dat deze wel geschikt is.

Voor mijn studie ben ik 19-24 april in Ierland. Omdat dit precies voor de vakantie valt ontsprong mij het idee om dit te combineren met een visvakantie in Ierland. Nou is het zo dat bij Herman bijv. (maar ook bij Ferdinand) je eigenlijk altijd met zijn tweeen moet boeken. Bij deze dus de oproep; Wie heeft er zin in een visvakantie in Ierland (vanuit de boot of bellyboat, is mij om het even) in de laatste dagen van april/eerste dagen van mei in het jaar 2013.

Bij eventuele interesse zal er uiteraard eerst uitgebreid kennis gemaakt worden om te kijken of de klik er is, waarna locatie en dergelijke in samenspraak besloten zullen worden.

Nog wat extra informatie om je een idee te geven van wie ik uberhaupt ben.

Ik ben Anton Eckhardt, 28 jaar en docent Aardrijkskunde (in opleiding) Vis sinds 2003/2004 op roofvis waarbij allerlei facetten van het roofvissen aan bod komen. In de zomer graag op roofblei op de rivieren, in de winter achter de snoek aan (met vliegenlat of jerks voornamelijk) of bellyboaten op (snoek)baars (helaas bij gebrek aan auto is dit de laatste jaren wat minder) Ook vind ik het leuk om de haventjes af te gaan op zoek naar grote baars.
Voordat ik de roofvissen achter de schubben ging zitten viste ik vooral op karper, maar ben zoals zovelen begonnen met een bamboehengel op alles wat maar wilde bijten. Vis al zeker een 20 jaar, waarbij in sommige perioden van me leven meer dan in andere, maar de aantrekkingskracht van het (onder)waterleven heeft mij altijd in zijn greep gehad.

mvg Anton

Delen via:

Delen via Facebook Facebook Delen via Twitter Twitter Delen via MySpace MySpace

Keer terug naar Vakantie vangstverslagen

Adverteren?
Scroll omhoog