Forumoverzicht Algemeen Vakantie vangstverslagen Denemarken (Silkeborg)

Denemarken (Silkeborg)

Op vakantie geweest? Plaats in dit topic een mooi vangstverslag.

Moderator: Admin

Bericht 02 sep 2012, 17:39

vorige week weer terug gekomen uit Denemarken en hebben 1 dag gevist op de meren van Silkeborg(we wouden wel meer vissen,maar 1 week was gewoon te kort om de natuur te verkennen en andere activiteiten te doen in combi met veel vissen,dus 1 keer vissen kon er vanaf en beetje vanaf de kant gepield)

toch nog leuk gevangen,en toch wel een hele aparte beleving om je jerkbaits door glashelder water te zien lopen :shock: je zag de snoeken gewoon liggen en 1 worp er naar toe was vaak dan al voldoende om de snoekebeesten na 3 tikken erop te zien klappen :patser:

voor herhaling vatbaar :Woohoo!:

hier bij de helling in hartje Silkenborg

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

baarsje voor jair

Afbeelding
Afbeelding

stuk of wat snoeken gevangen

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

effe bij een rivier vissen

Afbeelding
Afbeelding

even op zoutwater vissen

Afbeelding

en effe na het aquaverium toe

Afbeelding
Afbeelding

dat waren voornamelijk de visfoto's,de rest van de foto's is allemaal van activiteiten,waar ik jullie niet mee zal opzadelen :bigsmile: :gek:
Laatst bijgewerkt door SNOEKFISKER op 25 sep 2012, 15:17, in totaal 1 keer bewerkt.

Delen via:

Delen via Facebook Facebook Delen via Twitter Twitter Delen via MySpace MySpace
Bericht 02 sep 2012, 18:15

Vet, die snoekenkop zo!
Zelf ook eens in Silkeborg geweest...maar toen viste ik nog niet.
Hoe was het met de aantallen daar Nick?

Bericht 02 sep 2012, 19:18

zit een zeer goed snoekbestand en baars volop.....snoekbaars zit er niet volop,aangezien het water glas en glashelder is...

zijn wel sommige troebele stukken op de meren te vinden daar,dus wellicht kun je daar snoekbaars treffen.

ook zit er meerforel en houting ect ect,maar die hebben we niet gevangen,omdat we aan het snoeken en baarzen waren trollend maar vooral werpend.

wij zaten compleet in de verkeerde tijd werd verteld door de man van de hengelsportzaak in silkeborg,dus die vond het een prestatie dat wij nog iets van 10 snoeken pakte en handenvol met baars(goede vissers he en gewoon doorzetten met werpen,werpt uiteindelijk de vruchten wel af :patser: ).

de goede tijd zat 2 maand voor dat we er waren maar over 1,5 maand is het daar ook weer volle bak,volgens alle locals,en dan worden er diverse 110+ en groter weer gevangen aan snoek en dikke baarzen.

ook hebben wij op de rivier gevist werpend,maar dat was haast niet te doen,aangezien het water zo helder is en veel planten langs de kanten kom je niet echt lekker bij de vis,er zijn kano's te huur en dan kan je echt een prachtige route op de rivier af kano''en van zeker wel 15km lang en de meeste vissen/trollen vanuit de kano en vangen daar soms de complete kano vol mee met vis(ook zeeforellen van tegen de meter of eroverheen) heb die grote zilveren pijlen wel zien liggen en horen klappen op het water daar :HUUH:

kom je puur voor het vissen daar,dan heb je wel aan 1 week zat denk ik,kom je voor een combi vakantie (met vrouw en honden ect) dan heb je als snel 14 dagen nodig.

ik heb het er ieder geval enorm na de zin gehad.

Bericht 02 sep 2012, 19:35

thanks krijn,

maar tis geen twistglyde :HUUH:

dat is een grote Shot twist :bigsmile: en ook al was die fel van kleur,toch wouden ze hem maar al te graag hebben daar.

deze zat als alle andere jerkbaits in de koffer van me zwager,en we hebben alles uit de kast gesleurd,van bossels tot strikers/ratlin strikers chubbie's,maar de meeste actie kregen we op de shot twister en mega en mega veel missers op de strikers,die vonden ze wel erg leuk,maar niet door happen,wellicht zorgde de ""dodelijke"" onverspelbaarheid van de shot(de enorme wiebel en het links/rechts en dan ineens na boven komen of 2 keer na links gaan voor de aanbeten,dat viel ons meteen op,de grote chubbie ging gewoon te sloom voor de vissen,ook al zag dat er heerlijk uit onder water,daar keken ze dit keer geen 1 keer na om,wellicht in de wintertijd wel daar,maar ze wouden nu baits hebben die snelheid hadden en onvoorspelbaar waren maar wel de diepte in konden.

kortom ik heb weer wat ideen opgedaan voor wat nieuwe baits na het zien van het jagen van deze rovers in het glasheldere water :patser:

Bericht 03 sep 2012, 22:51

Nice, sowieso hengeltje mee dus als ik daar nog eens kom!

Bericht 04 sep 2012, 15:25

haha nu al je fotos weg!
zeker geupload via rvf:P
En nu je account verwijderd weg fotos:P
John`s Jerkbaits Fieldtester!

Bericht 04 sep 2012, 16:44

zet ze er wel weer opnieuw bij deze week bassie :bigsmile:

ik ben er af idd met mijn berichten heb ik al gezien :patser:

met een nieuwe start verder nu :gek: :proost:

Bericht 04 sep 2012, 17:16

haha goed bezig man!
Idd een nieuwe start en hopelijk is die rooskleurig!
John`s Jerkbaits Fieldtester!

Bericht 04 sep 2012, 19:32

Nou komop met die foto's dan Niekooo! Zit alles te lezen en dan mis ik het belangrijkste :duivel:

Beetje tempo :Top:

Bericht 04 sep 2012, 23:25
Derkbait Avatar gebruiker
Site Admin

Ja die van mi jis ook inenen weg Nick :bigsmile:
Kunstaasdokter.

Volgende

Keer terug naar Vakantie vangstverslagen

Adverteren?
Scroll omhoog