Forumoverzicht Specifieke forums Boten en accessoires probleemen met spiegel

probleemen met spiegel

Vragen over boten, motoren, elektromotoren, accu's, dieptemeters, gps, trailerhellingen, et cetera? Je kunt hier terecht!

Moderator: Admin

Bericht 10 apr 2013, 14:06

Mike je heb gelijk me zoon was mee en ik heb mijn stalenplaat op me spiegel ge zet en hij komt nog om hoog het is mijn blokkade wat kan ik daar aan doen als ik hem in zijn achter uit zet slaat hij los en komt de motor om hoog wie weet wat ik daar aan moet doen help ik weet het niet meer ik hoop dat iemand mijn kan zegen wat ik daar aan moet doen weet iemand misschien wat ik daar aan kan doen zo dat ik weer goed kan gaan varen

mvg Remco

Delen via:

Delen via Facebook Facebook Delen via Twitter Twitter Delen via MySpace MySpace
Bericht 10 apr 2013, 15:05

Je hebt insteekpennen met een palletje die je ontgrendeld door een drukknop bovenop (snelsluiting)
Je kunt dan op je frame een gat boren door beide delen in neutrale positie
Echter is dan de vergrendeling manueel ipv automatisch
Je hebt kans dat de lockpin versleten is of dat het gat waar hij lockt ovaal geworden is
Je kan als je alles origineel wil houden ook de versleten/defecte delen vervangen
Dan is ze wel weer automatisch maar zal ietsje duurder uitvallen
Informeer even bij de fabrikant wat een revisie set kost
En vraag dan het onderdeel nr en kijk of je bij een demontage bedrijf 2e hands kan krijgen scheelt weer knaken
Meestal is het makkelijk vervangbaar (hoog frequent gebruik dus onderhoud vriendelijk)

Succes
Coördinator Roofvisafdeling Groot-Rotterdam

Vorige

Keer terug naar Boten en accessoires

Adverteren?
Scroll omhoog