Forumoverzicht Specifieke forums Boten en accessoires Fronttroller...

Fronttroller...

Vragen over boten, motoren, elektromotoren, accu's, dieptemeters, gps, trailerhellingen, et cetera? Je kunt hier terecht!

Moderator: Admin

Bericht 03 maart 2014, 08:14
Derkbait Avatar gebruiker
Site Admin

Ben wat aan het neuzen geslagen voor een fronttrollertje voor op de boot maar dat valt nog niet mee..
Haswing is verreweg de goedkoopste en heeft er bij mij ook met veel plezier op gezeten maar die is wit en dat staat straks niet meer. Ook is die niet traploos zoals de duurdere merken..

Powerdrive of Terova kan ik nog geen verschil in zien.. Behalve het voetpedaal en de opklapmechanisme. Maar de motor zal toch technisch wel gelijk zijn?
Motorguide Xi5 ziet er ook mooi uit maar schrok wel van die prijzen van dat apparaat....

I-Pilot wil ik er eerst nog niet op hebben, bende kost allemaal al meer dan genoeg en kan ik er altijd later nog wel eens een keertje op zetten.
Kunstaasdokter.

Delen via:

Delen via Facebook Facebook Delen via Twitter Twitter Delen via MySpace MySpace
Bericht 03 apr 2014, 14:49

Hey Derk,

Een Minn Kota is een prachtig merk. Hawsing wint terrein, en doet dit vooral door het leveren van laagdrempelig geprijsde motoren. Verschillende mensen vissen ermee, en de een is positief, de ander negatief...

Zelf gebruik ik een Terrova. Mooie machine en werkt naar behoren. Ik gebruik hem met de I-pilot en vind dat prettig vissen.

Echter, de vorige was wel een Autopilot. Zolang je daar de Co-pilot bij hebt is het in de basis allemaal weinig anders. De extra functies die de I-pilot bezit zijn niet voor iedereen een dikke pre, zeker gezien het prijsverschil.

Mocht je een goedkope Autopilot met Co-pilot aan kunnen schaffen zul je daar een goede koop aan doen. Let wel even goed op de schaft lengte, want je boot klimt bij vooruit varen af en toe wel op de golven. Een iets langere schaft is daardoor wel prettiger.

Bericht 03 apr 2014, 19:04
Site Admin

Thanks man.. Zoals het nu lijkt komt er een Motorguide op maar is nog even afwachten.
Kunstaasdokter.

Bericht 03 apr 2014, 19:23

Hoi Derk,

de Haswing kun je nu ook in het zwart krijgen, scheelt je €1800 op een Xi5

Bericht 04 apr 2014, 19:01

wat voor boot is het geworden?
of heb ik dat ergens gemist.. :oops:

Bericht 04 apr 2014, 20:17
Site Admin

Een Nicki 440!!
Kunstaasdokter.

Bericht 11 mei 2014, 15:55

Heey.
Ben zelf ook de gelukkige eigenaar van een nicky 440.
Heerlijke boot!

Nou was ik benieuwd wat voor een fronttroller iij erop heb gezet?

Gr rens

Bericht 14 mei 2014, 12:26
Site Admin

De motorguide Xi5 zit er op.
Kunstaasdokter.

Keer terug naar Boten en accessoires

Adverteren?
Scroll omhoog