Forumoverzicht Specifieke forums Materialen en Kunstaas shimano calcutta ct201d

shimano calcutta ct201d

Stel hier je vragen over materialen; hengels, molens, reels, kunstaas, etc.

Moderator: Admin

Bericht 01 jan 2013, 14:00

Ik ben benieuwd of er al iemand met deze nieuwe calcutta vist en wat jullie er van vinden.Weten jullie eventueel ook waar deze te koop is,want op het internet kan ik er weinig van vinden,althans niet in nederland.Alvast bedankt voor jullie reacties.
mvg steven

Delen via:

Delen via Facebook Facebook Delen via Twitter Twitter Delen via MySpace MySpace
Bericht 07 jan 2013, 00:06

:gek: Hey Steven ik heb hem in mijn handen gehad omdat er iemand in de viswinkel deze nieuwe calcutta op mijn advies had gekocht/besteld. Is even wennen het kleinere / handzamere maatje. Ligt erg goed op de hengel. Binnenkort ga ik met de gelukkige een dagje vissen omdat hij nog nooit met reeltjes heeft gevist en nog wat praktijk tekst en uitleg nodig heeft.
één ding weet ik wel dat ik er ook minimaal nog wel eentje bij wil hebben van deze maat.

Je eiegn winkelier kan deze gewoon bij shimano bestellen mist hij dealer is natuurlijk.

Bericht 07 jan 2013, 20:06

Hallo,Sebas laat maar even horen als als je er mee gevist hebt,ik ben wel benieuwd wat je er van vindt.Ik vis nu met een 251 op een HS signature allround en dit bevalt mij heel goed maar:ik wil een wat zwaardere baitcaster voor het wat grotere kunstaas en op deze hengel mag de 251 dan laten zien wat ie kan :twisted: :twisted: .Het leek mij op een foto al dat de nieuwe calcutta wat kleiner uitvalt dan de 251/201b zodoende dacht ik dat die dan perfect op mijn HS zou passen.Alvast bedankt voor de reacties.
gr.Steven

Bericht 12 jan 2013, 01:21

Hey Steven, het reelhuis is zeker een stuk compacter terwijl de spoel gewoon even groot is gebleven. In NL is er maar een krachtversie te krijgen. In de USA zijn er drie verschillende versies verkrijgbaar :huilen:

Keer terug naar Materialen en Kunstaas

Adverteren?
Scroll omhoog