Forumoverzicht Specifieke forums Materialen en Kunstaas Rozemeijer Gentle Jerk Kurk gebroken

Rozemeijer Gentle Jerk Kurk gebroken

Stel hier je vragen over materialen; hengels, molens, reels, kunstaas, etc.

Moderator: Admin

Derkbait Avatar gebruiker
Site Admin

Epoxy kan ook... Mijn ervaring is dat bruislijm heel erg goed werkt, nadeel is inderdaad het bruisen maar als je met beleid doet valt het wel mee. Wel de delen stevig tegen elkaar aan laten zitten. Als je oude kurk hebt dan kan je dat even grof schuren en een papje maken met houtlijm. daar het handvat mee insmeren op de plekken waar dat nodig is en dan als dat droog is schuur je het handvat weer op. Zo maak je oude handvaten weer als nieuw!!
Kunstaasdokter.

Delen via:

Delen via Facebook Facebook Delen via Twitter Twitter Delen via MySpace MySpace

Mike,
als je em niet kan repareren zou ik gewoon een nieuwe kopen, voor de prijs die ze tweedehands kosten kan je dat kurk niet laten vervangen namelijk...maar inderdaad eerst even proberen te maken.
de hengel die te goed is voor mij vaardigheden is mede mogelijk gemaakt door. www.alfarodbuilding.com , ik ben er trots op wat dan nog...

Eens met Roy!

Bruislijm werkt inderdaad goed hoor voor kurk maar het lijkt me hier te gevaarlijk.

Heren bedankt voor de input
Ik gaat kijken of ik m kan repareren
Me vrouw zei al sparen voor een andere stok
Echter ga ik zoiezo proberen te maken
Weggooien kan altijd nog
Daarbij me buurman sprak ik net die heeft nog wat glasvezel dus als de hars nog goed is (is oud) dan ga ik m eerst lijmen dan vezelen en mat zwart spuiten (past mooi bij de carbon hengel)
Jullie horen nog van mij

Thnx
Coördinator Roofvisafdeling Groot-Rotterdam

Nou vertel ... hoe is het afgelopen ?

Nou eerlijk.....niks aan gedaan....heb andere plannen maar vergt tijd
Coördinator Roofvisafdeling Groot-Rotterdam

Vorige

Keer terug naar Materialen en Kunstaas

Adverteren?
Scroll omhoog