Forumoverzicht Marktplaats: Vraag en Aanbod. Kunstaas TK/TR diverse

TK/TR diverse

De plek om je tweedehands kunstaas te kopen en te verkopen. Lees eerst de forum regels door!

Moderator: Admin

Bericht 05 sep 2012, 10:12

deze aasjes komen bij mij niet aan bod en mogen dus ergens anders naar toe waar ze op waarde worden geschat.

Afbeelding

van boven naar beneden,

Bochel is niet te koop...zwaardere dreggen, splitringen en spliting door neus oogje hebben het probleem opgelost

Twistfly van J-W zonder staartje..die heeft per ongeluk tegen een grote kopyto aangelegen: 10 inc

3oz Spinnerbait met een 9cm willow leaf blad,
sterke reel is geen overbodige luxe, : 11 inc

Rozemeijer Rattlin Hunchback is te ruil tegen een leuk polder baitje...komt gewoon niet tot zn recht in het water hier.
Laatst bijgewerkt door Roy Simons op 05 sep 2012, 20:33, in totaal 1 keer bewerkt.
de hengel die te goed is voor mij vaardigheden is mede mogelijk gemaakt door. www.alfarodbuilding.com , ik ben er trots op wat dan nog...

Delen via:

Delen via Facebook Facebook Delen via Twitter Twitter Delen via MySpace MySpace
Bericht 05 sep 2012, 17:16

bochel wil ik wel hoeveel gram is die?

Bericht 05 sep 2012, 17:59

hey dat bericht had ik aangepast...Frank hoe kan dat ?

die bochel blijft na overleg met Hans nog even hier, ben aan het uitzoeken hoe ik em dieper hou, sorry anthony die is dus niet meer te koop voorlopig
de hengel die te goed is voor mij vaardigheden is mede mogelijk gemaakt door. www.alfarodbuilding.com , ik ben er trots op wat dan nog...

Keer terug naar Kunstaas

Adverteren?
Scroll omhoog