Aangenaam!

Nieuwe gebruikers: stel je hier voor!
Plaats reactie
Mavkeaz
Berichten: 4
Lid geworden op: 20 jan 2020, 18:09
Contacteer:

Aangenaam!

Bericht door Mavkeaz »

Hallo allemaal,

Mijn naam is Sjoerd van Schie

Ik vis het liefst op snoek. Deze belaag ik op verschillende manieren. statisch met Doodaas en trollend en werpend vanuit de kayak! Het vissen vanuit de kayak vind ik wel het allerleukste om te doen omdat het je een heel vrij gevoel geeft. En dan vooral die beuk die een meterplus snoek geeft als je aan het trollen ben. Mijn eerste kayak ervaring was een aantal jaar geleden op Curaçao toen ik daar tijdens een dagje vissen een mooie tarpon van iets meer als een meter wist te vangen wat een ervaring was dat zeg. Inmiddels heb ik er 2 😃 Zodat ik me maatjes ook wel eens mee kan nemen. Ik hoop op een gezellige tijd op dit forum waar ik veel ervaringen kan uitwisselen met andere vissers

Groet Sjoerd aka Mavkeaz
Met de kayak op snoek dat doe ik het liefst. Maar stiekum ga ik wel eens vreemd ;)

Gebruikersavatar
Frank van Vliet
Site Admin
Berichten: 234
Lid geworden op: 08 jan 2020, 17:57
Locatie: 't Zand
Contacteer:

Re: Aangenaam!

Bericht door Frank van Vliet »

Goedemorgen Sjoerd,

Welkom op het Forum. Mooi dat vissen vanuit de kayak. Zelf nog nooit gedaan. Dicht op het water vissen in een heeel klein bootje dat wel. Met een peur bootje op snoek en snoekbaars. Ik hoop dat je je passie kan delen met de rest van de forumleden.

Het forum zal langzaam wel gaan groeien.
Succes!

Frank van Vliet
Groetjes Frank van Vliet - Beheer RoofviswebForum

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten