Ik woon in Katwijk. In mijn buurtje veel mooie slootjes waar ik dan ook graag regelmatig even vis. Vooral met Toads en Kikkers, maar ook Baby Busters doen het goed.
Verder vis ik ook regelmatig in de Oude Rijn (Dropshot) en de Leidschevaart.
Ik vis voornamelijk veel op het eiland Voorne Putte (Brielle, Hellevoetsluis, Oostvoorne, etc.), maar ook regio Westland en regio Rotterdam, natuurlijk
Ik vis voornamelijk op het eoland van dordt of als ik bonnen van hans nodig heb in leiden! Mochten er nog meer mensen in de buurt vissen of rotterdam en dan dropshot? houd ik me aanbevolen.
ik kom uit zoetermeer, vissen doe ik meestal in de polders rond zoetermeer (zoeterwoude/hazerswoude/alphen ad rijn/boskoop/bodegraven/reeuwijk) of in de stadswatertjes binnen de gemeentegrenzen.
Favoriete bezigheid is het gooien met jerkjes of toads.
De bedoeling is altijd van elkaar leren en elkaar ten alle tijden met respect behandelen. Het "respect verdienen" heeft men al, omdat men wil vissen op roofvis.
Paul, ik ga eind van de maand een paar dagen naar zoeterwoude, hoe staat het met de visserij daar ?, is het wat of kan ik mn hengel beter thuis laten ?
de hengel die te goed is voor mij vaardigheden is mede mogelijk gemaakt door. www.alfarodbuilding.com , ik ben er trots op wat dan nog...