Even voorstellen, Henk Graafsma

Nieuwe gebruikers: stel je hier voor!
Gebruikersavatar
Henk Graafsma
Berichten: 66
Lid geworden op: 12 jan 2020, 13:05
Contacteer:

Even voorstellen, Henk Graafsma

Bericht door Henk Graafsma »

Ok dan, ook ik zal me even voorstellen.

Ik ben Henk Graafsma en vis als sinds ik een jaar of 4 was. Ik vis voornamelijk op roofvis, waarbij ik me toch wel voor het grootste deel focus op snoek. Echter ook snoekbaars en baars hebben mijn hart gestolen en vergeet vooral ook de roofblei niet. Vanaf de kant, maar ook erg graag vanuit de boot of bellyboot. Met de spinhengel/baitcaster, maar ook met de vliegenlat. Ik vis om te genieten van alles om me heen. Dat kan een mooie vis zijn, maar ook het gezelschap van een goede vismaat. PR's zeggen me niet zoveel. Wat dat betreft voel ik me wel een oud, want vroeger was dat wel anders...

Veel mensen zullen me kennen vanwege het feit dat ik naast het vissen zelf, ook fanatiek bouwer ben van kunstaas wat ik verkoop onder de naam 'Art of Fishing'. Streamers, spinner en spinnerbaits waarbij het mij vooral gaat om datgene te maken wat 'de klant' zoekt. En daarnaast moet het van hoge kwaliteit zijn. Custom build dus en van hoge kwaliteit.

Wat het vissen betreft denk ik dat je nooit te oud bent om te leren dus mooi dat het forum weer nieuw leven wordt ingeblazen.
Wat het maken van kunstaas betreft weten de mensen die mij een beetje kennen dat je altijd bij mij terecht kunt als je vragen hebt.
Immers kennis is macht, maar als je kennis deelt ben je nog veel machtiger!!!

Oh ja, en ik ben een van de beheerders van dit forum. Ik hoop dat we er met z'n allen een mooi forum van maken waar het delen van kennis en wederzijds respect belangrijk zijn. Het forum is er immers voor ons en door ons.
Laten we met z'n allen er een succes van maken

Tight lines,

Henk Graafsma
Henk Graafsma
Art of Fishing
Fanatiek bouwer van streamers, spinners en spinnerbaits
Moderator van dit forum

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten