Forumoverzicht Nieuwe gebruikers Even voorstellen...

Even voorstellen...

Nieuwe gebruikers: stel je hier voor en lees belangrijke informatie over het forum!

Moderator: Admin

Bericht 18 sep 2014, 12:01

Hi allemaal,

Mijn naam is Edwin, 31 jr, woonachtig in Zeeland en fanatiek visser vanaf kinds af aan en dan hoofdzakelijk roofvis. Ik ben gezegend met zout en zoet water in de nabije omgeving, met een diversiteit aan te bevissen soorten (ik ga nu even niet in detail of dit aan het afnemen is door diverse vormen van grootschalige visserij).

Ook doe ik graag mee aan street fishing wedstrijdjes / of we gaan zelf op pad in 'de grote steden'. Samen met mijn vismaat opereren we onder de naam 'Team Visstick' en posten we onze vangsten op onze gezamenlijke FB pagina. Dit alles tussen het drukke gezinsleven door uiteraard.

Doel: grote mooie vissen vangen (PR baars: 40, PR snoekbaars 51, PR snoek 60), dus ik heb nog een lange weg te gaan en vele uren te maken!

Ander doel: als mijn zoontje ouder is, een mooie visboot aanschaffen! De ultieme droom!

Als er vragen zijn of wat dan ook, hoor ik het graag! :Top:

Ik hoop hier veel informatie en kennis op te doen en nieuwe mensen te leren kennen!

Groetjes!

Delen via:

Delen via Facebook Facebook Delen via Twitter Twitter Delen via MySpace MySpace
Bericht 18 sep 2014, 16:11

Welkom op ons het forum Edwin! Succes met jou visserij, mogen er vele pr's sneuvelen.

groetjes Sebas

Keer terug naar Nieuwe gebruikers

Adverteren?
Scroll omhoog