Forumoverzicht Nieuwe gebruikers Nieuwe beginneling.

Nieuwe beginneling.

Nieuwe gebruikers: stel je hier voor en lees belangrijke informatie over het forum!

Moderator: Admin

Bericht 01 okt 2015, 14:06

Hallo allemaal, mijn naam is Jack en ik kom uit Julianadorp (even onder Den Helder voor degenen die niet weten waar het ligt) ik vis eigenlijk al vanaf mijn jeugd als een klein kereltje die toen elke dag met een bamboe stok naar de slootkant liep. Later ben ik steeds meer op roofvis gaan vissen totdat ik aangestoken werd door een kennis met het "karpervirus" wat ik overigens nog steeds graag doe. Daarna ben ik wegens een druk gezin een hele tijd gestopt met vissen en viste de laatse jaren eigenlijk alleen nog maar vanuit mijn tuin......( ja ik woon aan het water :bigsmile: sinds kort heeft een maatje me weer aangestoken om op roofvis te gaan vissen vandaar mijn registratie. Na een paar moeilijke jaren wegens omstandigheden ben ik nu eindelijk weer zover en kan het vissen lekker weer op gaan pakken en ga volgende week mijn nieuwe aanwinst een quicksilver 410sl aluminium ophalen (nog bedankt voor de tips Derk). Hier moet nog het een en ander aan gebeuren om daar een mooie visboot van te gaan maken maar dat gaat zeker lukken. Hoop hier een hoop informtie te vergaren en straks lekker met mijn bootje op pad te kunnen gaan.

Greetz Jack :Top:

Delen via:

Delen via Facebook Facebook Delen via Twitter Twitter Delen via MySpace MySpace
Bericht 03 okt 2015, 04:56

Welkom op het forum Jack.

Ik woon zelf in 't Zand en vis veel in de kop v Noord Holland.

Er zijn genoeg topics waar je je info uit kan halen.

Grtz Frank

Bericht 07 okt 2015, 21:31

Het is toch geen quicksilver geworden, er moest nog zoveel aan gebeuren en gezien mijn beperkt budget heb ik een KMV with 300 gekocht deze is 3,85 lang en er kan 20 pk achter alhoewel ik dat erg veel vind voor zo'n bootje terwijl ze er op youtube met 25 en zelfs 40 pk mee varen. Hij is al uitgerust met 2 visstoeltjes en een dieptemeter dus binnenkort mijn eerste troll en vertikaal ervaring!!!

Greetz Jack

Keer terug naar Nieuwe gebruikers

Adverteren?
Scroll omhoog