Bijgeloof?

Ouwehoeren over het Roofvissen uit je regio, vis gerelateerd hou het netjes met respect voor elkaar! Ook de ideeënbus is een plek waar mensen suggesties, plannen, voorstellen of ideeën kunnen deponeren is hier te vinden.
Plaats reactie
Robert
Berichten: 67
Lid geworden op: 20 jan 2020, 18:29
Contacteer:

Bijgeloof?

Bericht door Robert »

Ik was wel heel benieuwd of jullie een bepaalt soort bijgeloof hebben mbt het vissen?
Of wellicht rituelen die je aanhoudt als je gaat vissen?

Ik zal aftrappen:

Meestal laat ik het schepnet ingeklapt, want als ik hem direct tijdens het vissen uitklap, vang ik minder en met alle respect minder mooie vissen dan wanneer ik dit niet doe.


Let me know :roll: :roll:

Gr Robert

Gebruikersavatar
Frank van Vliet
Site Admin
Berichten: 234
Lid geworden op: 08 jan 2020, 17:57
Locatie: 't Zand
Contacteer:

Re: Bijgeloof?

Bericht door Frank van Vliet »

Gelukkig hier geen bijgeloof :D

Nou ja, misschien 1tje....een kusje op een shad of plug als niks werkt :lol: :lol:
Groetjes Frank van Vliet - Beheer RoofviswebForum

Rick
Berichten: 26
Lid geworden op: 22 jan 2020, 23:18
Contacteer:

Re: Bijgeloof?

Bericht door Rick »

Hier gelukkig ook geen echt bijgeloof. M'n vismaat vind het wel altijd minder leuk als ik een banaan meeneem in m'n boot. Mij heeft het echter nog niet bewezen dat ik er minder door vang. Het valt niet onder bijgeloof, maar wat mij wel vaak opvalt is dat als 1 van ons beiden 'sochtends heel goed vangt, vaak de ander 's middag de achterstand weer rechttrekt. Hoe dat kan..... geen idee...

Geert
Berichten: 1
Lid geworden op: 10 feb 2020, 14:58
Contacteer:

Re: Bijgeloof?

Bericht door Geert »

Meestal laat ik het schepnet ingeklapt, want als ik hem direct tijdens het vissen uitklap, vang ik minder en met alle respect minder mooie vissen dan wanneer ik dit niet doe.


Herkenbaar.

Martijn
Berichten: 10
Lid geworden op: 05 apr 2020, 20:03
Contacteer:

Re: Bijgeloof?

Bericht door Martijn »

Ik heb ooit iets gelezen over het eten van bananen in de boot van meerdere vissers, ik wil vangen en laat de banaan thuis 😂

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten