Oeps , zal me ook even voorstellen

Nieuwe gebruikers: stel je hier voor!
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Igmar
Berichten: 32
Lid geworden op: 10 jan 2020, 20:14
Contacteer:

Oeps , zal me ook even voorstellen

Bericht door Igmar »

Vergeet ik mezelf gewoon voor te stellen :oops:

Bij deze; Hallo, ik ben Igmar :D
Sommige kennen me wellicht nog van "vroegah" op andere forums.

Bouwjaar 1976, vis vanaf mijn 10e jaar. Op echt vanalles, omdat het allemaal zo leuk is.
Na jaren allround geweest te zijn, brak een periode aan dat ik "fly-only" was, daarna weer meer richting de kant van het roofvissen op gegaan.
Met vismaat (en ex-kunstaasbouwer) John (van John's Jerkbaits) al jaren "Team bende van ellende" zowel op en langs het water, alsmede op menig visbeurs (deelnemer en/of bezoeker). We proberen graag de meest idiote dingen uit, omdat we naast echt wel serieus vissen, vooral veel lol proberen te maken.
En als iets goed werkt, krijg je het te horen, maar als iets niet werkt, net zo. Rotterdamse eerlijkheid ten top.

We denken graag buiten hokjes, want vooral de manier van vissen en dan het uitlokken van aanbeten/vis vangen is iets wat ons intrigreert.
Water in mijn buurt staat vooral bekend als behoorlijk taai, dus verwacht geen mega aantallen in de vangstverslagen, maar die moeilijkheid dat is juist de uitdaging waar we voor gekozen hebben. :mrgreen:

Ik hoop dat we hier een gezellig plekje van kunnen maken allemaal.

Groeten,

Iggie

John van Veen
Berichten: 4
Lid geworden op: 21 jan 2020, 01:10
Contacteer:

Re: Oeps , zal me ook even voorstellen

Bericht door John van Veen »

Altijd lachen met Igmar in de boot.

Gr John

Harold
Berichten: 11
Lid geworden op: 15 feb 2020, 19:01
Contacteer:

Re: Oeps , zal me ook even voorstellen

Bericht door Harold »

Schitterend duo jullie 2 🤣. Al veel gelachen met jullie streken op het oude forum,

Gr Harold

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten