Forumoverzicht Bladwijzer "Vistechnieken" Bladwijzer "Roofvistechnieken" Jerken

Jerken

In dit gedeelte van het forum worden verschillende Vistechnieken behandeld. O.A. Dropshotten, Ultralight, Penvisserij, Trollen, Jerken etc etc. Een topic voor vooral de beginnende roofvissers die met vragen zitten over bepaalde Roofvis Technieken.

Moderator: Admin

Bericht 13 sep 2012, 14:32
Derkbait Avatar gebruiker
Site Admin

Moeten we allemaal maar eens bekijken Roy. Kantje is wel het makkelijkst met uitleggen. Verder is het plekafhankelijk natuurlijk maar mijn boot meenemen is niet zo heel groot probleem, of je erin gezien wil worden is een tweede hahaha
Kunstaasdokter.

Delen via:

Delen via Facebook Facebook Delen via Twitter Twitter Delen via MySpace MySpace
Bericht 13 sep 2012, 14:48

Aan het kantje kunnen meer mensen mee dus ik debk dat het er ook even van afhangt hoeveel er mee willen doen. En inderdaad derk stuk rijden is niet erg.
Bijdehante mensen hebben de halve wereld, de niet bijdehante dus de andere helft.

Bericht 13 sep 2012, 14:56

Derk ik zou op een wiebelend vlot stappen als het betekend dat ik wat nieuws kan leeren, dus of je boot wel aan mijn standaard voldoet gaat niet op, heb namelijk geen standaard :bigsmile: ,

Kantje kan ook erg interesant voor me zijn btw, aangezien iedereen een eigen stijl van jerken heeft, wie weet zie ik jullie dingen doen waar ik nooit aan gedacht heb, en zoniet is het gewoon leuk om te doen.
de hengel die te goed is voor mij vaardigheden is mede mogelijk gemaakt door. www.alfarodbuilding.com , ik ben er trots op wat dan nog...

Bericht 13 sep 2012, 15:11
Site Admin

Tja Jerkbaiten moet je nou eenmaal niet onderschatten denk ik. Snel of rustig presenteren van je kunstaas maakt wel degelijk verschil. Ook de pauzes die je tussentijds neemt. In feite kan je je aas nooit de schuld geven als je niets vangt... Met de boot of vanaf de kant, we moeten even zien denk ik. Voorlopig laat ik het mooi even aan Hans over wat hij wil gaan doen en dan hoor ik het wel van hem.
Kunstaasdokter.

Bericht 13 sep 2012, 16:08
Igmar Avatar gebruiker
Site Admin

Als ik ergens mee kan helpen, geef maar een gil, hè!

Bericht 13 sep 2012, 18:59

:Schreeuw!:
Jerkend moet ik nog steeds mn eerste vis vangen.

Bericht 13 sep 2012, 19:28
Site Admin

Je hoort er gewoon bij Ig... Net als John!!
Kunstaasdokter.

Bericht 17 sep 2012, 11:07

daar kan ik misschien wel wat aan doen gerrit als we een x afspreke in bolsward ;)
uber prutser

Vorige

Keer terug naar Bladwijzer "Roofvistechnieken"

Adverteren?
Scroll omhoog