Forumoverzicht Bladwijzer "Vistechnieken" Bladwijzer "Roofvistechnieken" Het Ultralight topic

Het Ultralight topic

In dit gedeelte van het forum worden verschillende Vistechnieken behandeld. O.A. Dropshotten, Ultralight, Penvisserij, Trollen, Jerken etc etc. Een topic voor vooral de beginnende roofvissers die met vragen zitten over bepaalde Roofvis Technieken.

Moderator: Admin

Bericht 16 okt 2012, 21:36
Derkbait Avatar gebruiker
Site Admin

Precies wat Gerrit zegt.. En druk er eens een reranium van shimano onder. Super licht!!! Ik heb de 2500 op mijn gewone spinhngel maar die is echt top.

Draad heb ik spiderwire code red en 9/00 want er wil wel eens een snoek tussendoor schieten en heb er al 80-ers mee geland op mijn tica 2/5 grams hahaha
Kunstaasdokter.

Delen via:

Delen via Facebook Facebook Delen via Twitter Twitter Delen via MySpace MySpace
Bericht 30 okt 2012, 20:54

Frank, hoe bevalt je ul set van Mitchell? Ik ben deze ook tegen gekomen en benieuwd naar de ervaring. Is de hengel niet wat aan de korte kant?

Bericht 30 okt 2012, 21:06

Hee Rick,

Ik heb hem nog niet binnen jammer genoeg. Hoop op volgende week.
Wil er graag mee aan de gang.

Zodra die binnen is hoor je dit hier in het topic.

Grtz Frank

Bericht 30 okt 2012, 22:15

ik heb zelf de mitchell mag pro lite 2-8g 1,80m. Ik ben er erg tevreden over, super licht stokje en heeft ook nog een beetje een ruggegraat. Al een snoek van 90cm op geland! Mooie sport hoor :bigsmile:
John`s Jerkbaits Fieldtester!

Bericht 31 okt 2012, 08:11

Heb gister bij de lokale hengelboer mn avocet gold UL besteld, vond dat mn hengel met zowel een aernos en een exage 1000 niet lekker in balans was,
en toen me ook nog eens een dikke korting werd aangeboden op die avocet was de keuze niet zo heel moeilijk meer :bigsmile:

ik hoop dat ie beter bestand is tegen het binnen branden van mn plugjes als mn abu molentje is
de hengel die te goed is voor mij vaardigheden is mede mogelijk gemaakt door. www.alfarodbuilding.com , ik ben er trots op wat dan nog...

Vorige

Keer terug naar Bladwijzer "Roofvistechnieken"

Adverteren?
Scroll omhoog