Forumoverzicht Algemeen Discussie en Vragen even mijn ei kwijt

even mijn ei kwijt

Voor alle berichten en discussies over het roofvissen kunt u hier terecht.

Moderator: Admin

Bericht 22 sep 2012, 17:09
daan verbruggen Avatar gebruiker
Site Admin

Er is al heel erg vaak op diverse forums de duscussie gevoerd over gidsen en dat deze vaak de stekken prijs geven en voor drukte op het water zorgen, deze discussie hoeft dus niet voort gezet te worden want daar hebben diegene die dit schrijven helemaal gelijk in, echter lopen diezelfde mensen mij de hele dag te stalken en het liefst komen ze met hun boot tegen die van mij aanliggen zodat ze dan nog een visje kunnen vangen omdat ze zelf te stom zijn om de vis te vinden. Hoe bedoel je achterbaks? Laat mij gewoon met rust dat doe ik ook met mijn medevissers en kom ook niet heel scheinheilig bij de trailer helling om informatie vragen terwijl je sávonds weer over de gidsen loopt te mekkeren dat ze je water kapot maken deze tijd kun je namelijk beter steken in je visserij wellicht dat het dan misschien wat wordt met je.

Dit verhaal is voor een ieder die zich aangesproken wordt, als je wilt dat je gerespecteerd wordt respecteer dan ook een ander.

Met vriendelijke groet,

Daan Verbruggen
www.gosnoekbaars.nl
info@gosnoekbaars.nl
Wie het grote niet eert zal niet snel nog groter vangen

Delen via:

Delen via Facebook Facebook Delen via Twitter Twitter Delen via MySpace MySpace
Bericht 22 sep 2012, 19:31

Joh,mauw niet zo,en doe gewoon je ding,deze site was er toch juist om te ontsnappen aan al dat gemauw?
Er is altijd wel iets om over te mijmeren,maar om er nou een item van te maken?
Ga lekker vissen en succes met je vis gids. ;)
Dré.

Bericht 22 sep 2012, 20:14

Ja Daan scheinheiligen zat.

Ik heb er echt een pleuris hekel aan stekkenpezers.

Komen ze bij ons liggen omdat ze je xien vangen. Vervolgens lopen vertellen over hun goede vangsten.

Ik gun iedereen ze plezier, maar niet over mijn rug.

Stakkers zijn het

Bericht 22 sep 2012, 20:59

:Rare gast:
Laatst bijgewerkt door Dré op 23 sep 2012, 09:58, in totaal 1 keer bewerkt.

Bericht 22 sep 2012, 21:21

Vooropgestel Dre: ik en waarschijnlijk Daan ook begrijpen jouw strekking wel. Toch is het ook goed om te zeggen hoe je erover denkt. Als je veel tijd en energie steekt in het ontwikkelen van je visserij, maar met name je stekken is het niet heel prettig gat er mensen zijn die op je varen. Ieder kan een bootje kopen en gaan vissen. Men wil resultaat boeken om er bij te horen, en veelal zijn de verhalen groot. Dit zijn dezelfde mensen die jouw met veel energie gevonden stekken komen roven, en hier huis te houden en vervolgens op jouw af te geven op een online medium.

Dat dit gebeurt op forumdagen begrijp ik, maar het is gewoon vreselijk irritant dat ze hierop azen tijdens het vrij vissen. Wat is er mooier dan op een zelf grvonden stek goed te scoren?

Nee en dat ze vervolgens op je af gaan geven toont het ware karakter van het beestje. Morgen gaan we weer lekker vissen Dre dat is tenslotte waar onze mooie hobby om draait. Maar ik hoop dat je onze beweegredenen kan begrijpen.

Fijn weekend verder en geniet van het leven.

Edwin

Bericht 22 sep 2012, 22:32
Derkbait Avatar gebruiker
Site Admin

Dré, we proberen het inderdaad gezellig te houden hier en ieders mening telt. Echter vind ik je reactie niet gepast. Prima dat jij daar anders over denkt maar dat hoef je niet op deze manier kenbaar te maken.
Kunstaasdokter.

Bericht 23 sep 2012, 09:59

Excuus,iets verkeerds gegeten waarschijnlijk. :?

Bericht 23 sep 2012, 11:10
Site Admin

Geen probleem Dré :Top:
Kunstaasdokter.

Bericht 23 sep 2012, 11:21
Site Admin

Ik kan Daan wel begrijpen overigens, spreek wel eens met andere gidsen ook. Ze hebben ongeschreven regels waar ze zich netjes aan houden en tonen op die manier elkaars respect. In overleg met elkaar is er alles mogelijk zodat klant altijd koning is. Laat ik voorop stellen dat ik niet zo heel veel moeite heb met stekkenpezers en stekherkenning de keren dat ik op het water zit is te verwaarlozen :huilen: . Als je drie keer in de week op het water zit als hun en daar netjes je geld mee verdiend en de klant af en toe een visje wil laten vangen is het echter wel oervervelend!! En als je eens netjes vraagt aan die mensen of ze je willen helpen met het vangen van een vis komt het al heel anders over lijkt mij. Er is zelfs eentje die mee is gegaan met een gids, de coördinaten heeft vastgelegd, om later dik onder de prijzen zich ook visgids te noemen!!! Misschien moeten we, maar dat laat ik in deze over aan Daan, hier een draadje openen speciaal voor de visgidsen hier. Er zitten nu toch al weer een aantal op. Daar valt dan te denken aan het bereikbaar zijn voor de klant en de mogelijkheid voor de klant een datum te kunnen kiezen waar jullie dan weer in overleg gaan wie die dag zou kunnen. Maar misschien praat ik nu wel onzin hoor. :gek:
Of simpeler dat ieder zijn materiaal kan tonen op die pagina met een verhaaltje zodat we weten wie de visgidsen hier zijn.
Kunstaasdokter.

Bericht 23 sep 2012, 16:48

Ik ken het fenomen ook,ik maak er aleen geen punt van
Het is wat iedereen in het leven doet,naar elkaar kijken en imiteren.
Mijn re in deze was wat sterk en niet in verhouding. :Top:

Het zal zo blijven,of je moet jokken over waar je de vis of vangsten gevangen hebt :D

Volgende

Keer terug naar Discussie en Vragen

Adverteren?
Scroll omhoog