Leon Prins (PRINSBAITS)

Nieuwe gebruikers: stel je hier voor!
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Prinsbaits
Berichten: 17
Lid geworden op: 21 jan 2020, 14:55
Contacteer:

Leon Prins (PRINSBAITS)

Bericht door Prinsbaits »

Heyhey,

Velen kennen mij vast wel, Leon Prins 21 jaar (19-09-98) woonachtig in Haren GN en ik ben een fanatiek snoekvisser.
Ik bouw mijn eigen kunstaas al vanaf ik 14 was. Hier en daar werd eens een aasje gemaakt en probeerde ik s wat.

Ik ben altijd in voor uitdagingen en ik vis dan ook vooral met eigen aas en probeer veel nieuws uit en zo ook nieuwe kleuren en ik hou gewoon erg van experimenteren.

Sinds December 2018 ben ik definitief begonnen met kunstaasbouwen voor zowel klanten als mijzelf op grotere schaal, ik vind het erg leuk om met mensen te werken en daarom mag iedereen bij mij wat bestellen en natuurlijk altijd even langskomen een bakje te doen en wat mee te kijken.

ook vind ik het fantastisch om overal bij iedereen eens mee te vissen en even een soort idee te krijgen waar iedereen in NL vist en daar mijn aasjes op af te kunnen stemmen zodat ze niet alleen hier goed werken maar ook aan de andere kant van NL
IMG-20191229-WA0007.jpg
IMG-20191229-WA0007.jpg (329.67 KiB) 4938 keer bekeken
Leon Prins
kunstaasbouwer/ Snoekvisser
Groningen

Gebruikersavatar
Frank van Vliet
Site Admin
Berichten: 234
Lid geworden op: 08 jan 2020, 17:57
Locatie: 't Zand
Contacteer:

Re: Leon Prins (PRINSBAITS)

Bericht door Frank van Vliet »

Hoi Leon,

Welkom op het Forum.

Altijd leuk om wat leden te zien die zelf kunstaas bouwen! Zo zijn we allemaal begonnen....met het zelf maken van kunstaas.
Groetjes Frank van Vliet - Beheer RoofviswebForum

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten