Forumoverzicht Algemeen Discussie en Vragen Visma update Roofvis(web)plaza

Visma update Roofvis(web)plaza

Voor alle berichten en discussies over het roofvissen kunt u hier terecht.

Moderator: Admin

Bericht 29 jan 2013, 20:47

Zo, de kogel is door de kerk! Op de 100m2 stand van Roofvisweb komt een democontainer te staan van 23.000 liter :Top: :Top:

IMG_0144_resize.JPG
De 10 meter lange en 23.000 liter grote kunstaas demo aquarium die op Roofvis(web)Plaza komt te staan!
IMG_0144_resize.JPG (72.47 KiB) 5048 keer bekeken

Hier ga ik een dagelijks programma voor in elkaar draaien. Vanaf morgen alle mensen van de groothandels bellen voor de demo's. Dus ook de grote namen met een demo.

De volgende mensen zijn zo ie zo aanwezig op de stand van Roofvisweb:

Derk vd Molen
Hans Koopman
Jack vd Mortel
Sebastiaan Verkerk
Olle Bulder
Danny Geysen
Willem Zijlstra
Hilco van Nuil
Frank van Vliet
Team Reins

Zodra er meer bekend is horen jullie dit hier. We gaan er een gezellige boel van maken.

Grtz Frank

Delen via:

Delen via Facebook Facebook Delen via Twitter Twitter Delen via MySpace MySpace
Ben Avatar gebruiker

OK, ik zal wat baarsjes meebrengen voor in de tank :bigsmile:

Igmar Avatar gebruiker
Site Admin

Hahahaha yesssss het is je gelukt!!! Gaaaaaaaaaaaaaaaaaf Frank! Klasse!
Toen je het eerst zei, dacht ik dat je me in de zeik nam, de 2e keer begon ik je pas licht te geloven, maar vond je nog rijp voor het gekkenhuis, bij de 3e keer wist ik dat je er serieus mee bezig was en dat het je nu toch gelukt is, super!!!!

Te gek!

Haha, je weet als ik wat vertel dat het geen kletspraat is al denken sommige mensen er anders over :Knipoog:

Dus,ja.....te tanks staat op de stand, zelf geregeld vanuit Duitsland. Gaan we veel plezier aan hebben Igmar en ook Olle Bulder is er 3 dagen! Dus......wanneer kom jij te knutselen :Maat:

Grtz Frank

Derkbait Avatar gebruiker
Site Admin

Zit me ineens te bedenken slappe.. maar als die Sebas daar een paar van die overjarige makrelen in gooit heb je 23.000 liter stinkende bende dat wil jij niet weten kan je een onvergetelijke indruk achterlaten daar op die Visma hahahahahhaa
Kunstaasdokter.

als jij babbelt frank........wil ik wel een demo geven met wat baits van me hoor,maar ik praat niet weer via speakers sinds de visma 2008 :HUUH: :oops: (was al geruime tijd aan het praten toen,komt er een rotjeknorder aan die zegt ,gozer je praat wel,maar ik versta je helemaal niet joh :HUUH: )

dat was het teken om niet meer te praten bij een demo :bigsmile:

Site Admin

:LOL: :LOL:
Kunstaasdokter.

Ben Avatar gebruiker

Ik heb zo een klein vermoeden dat er iemand in die tank gaat belanden.....welke maat heb je Frank, ik heb nog een wetsuit liggen uit men windsurf-periode :duivel: :LOL: :LOL: :LOL:

Site Admin

Ben er ook bang voor.. Of bij het inwerpen met een spitzertje net het schroefoog tegen het glas... Maken we wel een onvergetelijke indruk!!
Kunstaasdokter.

volgende beurs frank.......geef me effe een gil,want ik weet de huurprijs voor dat ding nu,maar dan kan ik je hem wel voor maken...serieus!!.....ik heb nog wel wat van die containers in me bereik staan die ik kan halen voor weinig,en wel om kan bouwen na tank.

maar goed dat is praat voor volgend jaar misschien? :patser:

Volgende

Keer terug naar Discussie en Vragen

Adverteren?
Scroll omhoog