vragen over boot importeren

Vragen over boten, motoren, elektromotoren, accu's, dieptemeters, gps, trailerhellingen, et cetera? Je kunt hier terecht!
Plaats reactie
jsmid6
Berichten: 2
Lid geworden op: 24 aug 2020, 14:04
Contacteer:

vragen over boot importeren

Bericht door jsmid6 »

Hoi Roofvisweb leden,

Zijn hier ook mensen die ervaring hebben met het importeren van een visboot uit Amerika?

Mijn ouders komen volgend jaar terug en mijn vader en ik willen graag samen een boot meenemen maar ik weet niet helemaal wat handig is mbt een trailer. Kan je zelf een trailer aanpassen om er in nederland mee te mogen rijden of moet dit door een bedrijf gedaan worden? De kosten die ik daar voor tegenkom zijn richting de €2000, persoonlijk zou ik voor dat geld liever een nieuwe trailer kopen maar we zitten een beetje met hoe we een boot getransporteerd krijgen naar nederland zonder trailer want de meestte transporteurs kunnen de boot alleen vervoeren als die op trailer staat.

Heeft iemand hier advies voor mij?

mvg,
Johan

Robert
Berichten: 67
Lid geworden op: 20 jan 2020, 18:29
Contacteer:

Re: vragen over boot importeren

Bericht door Robert »

Dag Johan,

Frank helming van ijsselsport zou je er waarschijnlijk alles over kunnen vertellen.
Zij zijn dealer en importeur van Lund, en die boten komen ook uit Amerika.

Gr Robert

Martijn
Berichten: 10
Lid geworden op: 05 apr 2020, 20:03
Contacteer:

Re: vragen over boot importeren

Bericht door Martijn »

Ik zou de rdw even mailen, maar ook kijken hoe je een ce keurmerk op de boot krijgt anders is hij niet te verzekeren.

Gr Martijn

jsmid6
Berichten: 2
Lid geworden op: 24 aug 2020, 14:04
Contacteer:

Re: vragen over boot importeren

Bericht door jsmid6 »

Ik dacht het is even tijd om hier een update over te plaatsten. Als het goed is komt in de komende week of twee onze boot en trailer binnen. Dan kunnen we beginnen aan het proces om de trailer om te bouwen en de boot te registreren. Ik hoop nog iemand te vinden die de trailer voor ons kan ombouwen of in ieder geval daaar bij kan assisteren maar wellicht moeten we het zelf uit zoeken.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten