Bootlier handmatig

Vragen over boten, motoren, elektromotoren, accu's, dieptemeters, gps, trailerhellingen, et cetera? Je kunt hier terecht!
Plaats reactie
Yanboo
Berichten: 2
Lid geworden op: 12 okt 2020, 14:21
Contacteer:

Bootlier handmatig

Bericht door Yanboo »

Beste mede bootvissers,

Ik ben opzoek naar een nieuwe lier voor op de trailer, aangezien de huidige lier aan vervanging toe is ivm slijtage op de tandwielen.

Voor de montage op de trailer is het vereist dat de lier kan worden gemonteerd met 2 gaten in het midden van de lier.

Het gaat om een polysterboot van 4.20m en het is een kanteltrailer.

Graag hoor ik jullie ervaringen/aanbevelingen voor een goede lier waardoor het trailleren weer makkelijk kan gaan.

Budget rond de 100 /150 euro.

Groetjes Yanick

Gebruikersavatar
JosephMatos
Berichten: 44
Lid geworden op: 22 jan 2020, 15:58
Contacteer:

Re: Bootlier handmatig

Bericht door JosephMatos »

Yanboo schreef:
21 dec 2020, 19:46
Beste mede bootvissers,

Ik ben opzoek naar een nieuwe lier voor op de trailer, aangezien de huidige lier aan vervanging toe is ivm slijtage op de tandwielen.

Voor de montage op de trailer is het vereist dat de lier kan worden gemonteerd met 2 gaten in het midden van de lier.

Het gaat om een polysterboot van 4.20m en het is een kanteltrailer.

Graag hoor ik jullie ervaringen/aanbevelingen voor een goede lier waardoor het trailleren weer makkelijk kan gaan.

Budget rond de 100 /150 euro.

Groetjes Yanick
Google Goliath lieren eens. Ik heb er een met meerdere snelheden. Zijn in veel verschillende gewichtsklasse te krijgen.
Afbeelding
"Esox Lucius"

Yanboo
Berichten: 2
Lid geworden op: 12 okt 2020, 14:21
Contacteer:

Re: Bootlier handmatig

Bericht door Yanboo »

Deze lier had ik al op het oog, alleen de montage op de boegsteun van de trailler gaat helaas niet lukken omdat bij deze lieren andere bevestigingsgaten zitten. Maar bedankt voor je bericht!

Robert
Berichten: 67
Lid geworden op: 20 jan 2020, 18:29
Contacteer:

Re: Bootlier handmatig

Bericht door Robert »

Heb je een foto van je lier op de trailer?

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten