Aanschaf boot

Vragen over boten, motoren, elektromotoren, accu's, dieptemeters, gps, trailerhellingen, et cetera? Je kunt hier terecht!
Plaats reactie
Barry
Berichten: 20
Lid geworden op: 21 jan 2020, 21:28
Contacteer:

Aanschaf boot

Bericht door Barry »

Wat zijn voor jullie belangrijkste factoren buiten budget waarop je moet letten bij aanschaf van een boot.
Nu vis ik voornamelijk vanaf de kant en overweeg in de toekomst de aanschaf van een boot.
Heb tot op heden enkel vanuit simpele huur bootjes gevist.
Waarop moet ik mijn keuze baseren?

Grtz

Wim Finval
Berichten: 6
Lid geworden op: 22 jan 2020, 07:38
Contacteer:

Re: Aanschaf boot

Bericht door Wim Finval »

zou kijken naar welk water je het meeste zou gaan .

groot water zou ik voor een grotere stabiele boot gaan .
wil je werpen of verticalen ... dit is nodig om te bepalen wil je werp dekken of confort zetels..

heb je een vaarbewijs ? of wil je dit halen ?

wat mag je wagen trekken ? ivm totaal gewicht van de set. ( makkelijk traileren )

en budget is natuurlijk het belangrijkste :D

indien intresse zou je ik richting een Finval boot willen sturen... ;) als je vragen moest hebben ivm deze boten mag je mij altijd PM sturen.

Mvg

Barry
Berichten: 20
Lid geworden op: 21 jan 2020, 21:28
Contacteer:

Re: Aanschaf boot

Bericht door Barry »

zou vooral gebruikt worden op de grotere wateren
voornamelijk werpend vissen met af en toe eens een trolsessie.
ben in het bezit van een vaarbewijs.
boot moet ook gebruikt kunnen worden voor een dagje varen met het gezin.

grtz

Wim Finval
Berichten: 6
Lid geworden op: 22 jan 2020, 07:38
Contacteer:

Re: Aanschaf boot

Bericht door Wim Finval »

tiller of console ?

een wat is je budget ongeveer ?

wil je all in of zelf opbouwen? ( motor elektro ..... )

FrankHelming
Berichten: 1
Lid geworden op: 20 jan 2020, 20:40
Contacteer:

Re: Aanschaf boot

Bericht door FrankHelming »

Hallo, ik zal mijn eerst voorstellen. Ik ben Frank van de firma IJsselsport, de importeur van de Lund visboten. Wij verkopen nieuw de Lund boten maar gebruikte hebben we vaak diverse merken, aluminium en polyester. Wij hebben vele verschillende merken en type visboten bij ons voorbij zien komen in de verkoop maar ook in de werkplaats. Het is lastig om je zo een advies te geven welke boot het beste bij jou past maar ik wil je graag bijstaan met advies en misschien heb ik wel een boot die bij je past, maar misschien ook niet. Wellicht wordt je 2de visboot dan wel een boot van ons.😉. Je bent van harte welkom bij ons in de zaak, bel me of stuur mij een bericht en ik zal proberen je op weg te helpen naar de aanschaf van je eerste visboot.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten