Informatie Forum Ledenpas

Alle info over onze Roofvisweb Forum Ledenpas
Plaats reactie
Frank van Vliet
Contacteer:

Informatie Forum Ledenpas

Bericht door Frank van Vliet »

Zoals jullie wel hebben vernomen gaan we ook een echte RoofviswebForum Ledenpas maken.
Maken is al gedaan :lol: Zodra onze ledental op 500 staat worden de passen verzonden zoals je b.v. je Vispas verstuurd krijgt.
RoofviswebForum Leden pas new1.jpg
RoofviswebForum Leden pas new1.jpg (53.9 KiB) 2829 keer bekeken
Inmiddels hebben we al een aantal winkeliers die korting gaan geven op vertoon van onze pas.

Binnenkort hier meer info!

Groet Frank
Groetjes Frank van Vliet - Beheer RoofviswebForum

johanvdsluis87
Contacteer:

Re: Informatie Forum Ledenpas

Bericht door johanvdsluis87 »

Hebben jullie ook bepaalde plannen met het werven van nieuwe leden ivm de te overbruggen 17,50 euro?

Op zich vind het idee prima, je zuivert immers de ‘paupers’ die op gratis fora de boel alleen maar spammen en verzieken. Maar het brengt automatisch ook een drempel met zich mee.
snoek 108 - snoekbaars 74.5 - baars 41

Henk Graafsma
Contacteer:

Bericht door Henk Graafsma »

Er is korting bij een aantal winkels Johan. Op dit moment 10% in de winkel bij Zunnebeld en Fauna. zullen vast nog meer bijkomen.

Ook worden er met regelmaat dingen verloot. In Januari bijv een hengel en is de prijs van de bootvisdag 12.50 ipv 25.
Henk Graafsma
Art of Fishing
Fanatiek bouwer van streamers, spinners en spinnerbaits
Moderator van dit forum

Frank van Vliet
Contacteer:

Bericht door Frank van Vliet »

Hoi Johan en natuurlijk alle leden van het Forum.

Zodra we de 500ste lid hebben mogen verwelkomen worden de Ledenpassen verstuurd vanuit een bedrijf waar ik een contract mee heb afgesloten. Daarna lever ik wekelijks de nieuwe leden aan voor de pas.

Momenteel krijg ik vanuit winkeliers best wel wat vragen hoe ze mee kunnen doen met de ledenpas. Ook ben ik met een aantal groothandels in gesprek.

Het gaat echt leven en de tam tam is gemaakt gezien de vele reacties.

Tot nu toe hebben we een toezegging van Fauna Hengelsport met 10% korting en Zunnebeld Hengelsport met 10% korting. Natuurlijk niet de allerminste grote winkels!

Ook gaan er binnenkort ruim 30.000 nieuwsbrieven uit gestuurd worden om Roofvissers op te hoogte brengen van dit Forum. Dus zoals jullie zien gaat er echt wel wat gebeuren.

Ik zal even in overleg met onze moderators om b.v. dit weekend het forum open te zetten voor gasten. Deze kunnen alleen kijken en dan kunnen ze zien dat er echt wel wat gaande is.

Zoals jullie zelf kunnen zien loopt het aardig door met de berichten! En dit zal dagelijks natuurlijk snel meer worden.

We willen natuurlijk zo snel als mogelijk groeien....dus zeg het aan je vismaten en vrienden via Facebook of andere kanalen.

Binnen dit topic hou ik jullie op de hoogte van de ontwikkelingen.

Roofvis groet...Frank
Groetjes Frank van Vliet - Beheer RoofviswebForum

Plaats reactie