Martien van der Heijden

Nieuwe gebruikers: stel je hier voor!
Tinus26
Berichten: 6
Lid geworden op: 11 feb 2020, 10:49
Contacteer:

Martien van der Heijden

Bericht door Tinus26 »

Zie nu dat meerdere leden zich hier effe voorstellen. Goed voorbeeld doet volgen dus bij deze. Ik woon in Son en Breugel (omgeving van Eindhoven) en ben 59 jaar. Ik vis al vanaf mijn kinderjaren maar door drukke baan, gezin en andere hobby's etc heeft het vissen ook een aantal jaren op een lager pitje gestaan. De laatste jaren weer steeds fanatieker. In de warmere maanden veel op witvis met vaste hengel en sinds vorig jaar in de koudere maanden ook weer fanatieker gaan snoeken. Komende zomer hoop ik ook het vissen op karpertjes met vaste hengel te gaan ontdekken. Zoals gezegd blijft het roofvissen voor mij vooral een hobby in de koudere maanden. Ik vis dan zowel met molen als reel waarbij mijn voorkeur uitgaat naar de reel omdat je daar veel precieser mee kunt gooien. Ben laatste maanden wekelijks op pad geweest om nieuwe geschikte wateren te ontdekken in de driehoek van Eindhoven- Den Bosch en Tilburg. Echte geschikte wateren met leuke vangsten nog niet tegen gekomen. Wanneer er nog forumleden zijn die ergens wel goede ervaringen hebben en deze wil delen hoor ik het natuurlijk graag.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast