Rick van der Sluis

Nieuwe gebruikers: stel je hier voor!
Plaats reactie
Rick
Berichten: 26
Lid geworden op: 22 jan 2020, 23:18
Contacteer:

Rick van der Sluis

Bericht door Rick »

Hey medefanaten,

Ik ben Rick van der Sluis en samen met mijn vriendin en 2 kinderen woonachtig in Friesland. Als ik niet op 1 of andere manier met vissen bezig ben werk ik als operatieassistent in het ziekenhuis.

Naast het vissen op snoekbaars, baars en snoek vanuit de boot. Vind ik het ook nog steeds erg leuk om te struinen langs de kantjes of lekker te peddelen in de bellyboat.....al doe ik dat laatste te weinig. Verder doe ik samen met mij vaste vismaat sinds vorig jaar af en toe mee aan wedstrijden, zoals het NKS en de Luremasters. Weer een hele andere kant van de hobby, maar super leuk en vooral leerzaam. We bakken er nog niet veel van, maar leren des te meer😁

Super tof initiatief dit forum en voor mij reden om vroeg aan te sluiten en zo mijn waardering daarvoor te tonen. Dank allen voor jullie inzet en ik hoop van harte dat dit een bruisend en beregezellig forum mag worden.
Laatst gewijzigd door Rick op 05 feb 2020, 21:40, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Frank van Vliet
Site Admin
Berichten: 234
Lid geworden op: 08 jan 2020, 17:57
Locatie: 't Zand
Contacteer:

Re: Rick van der Sluis

Bericht door Frank van Vliet »

Hoi Rick,

Leuk om te horen en te zien dat mensen vertrouwen hebben in deze opzet!

Zoals je ziet proberen we gas te geven zodat dit weer een echt en gezellig forum gaat worden voor iedereen.
We luisteren naar onze leden en vandaag hebben we achter de schermen weer wat upgrades gedaan.
Zo is het mogelijk om ook vanaf je telefoon direct foto's te plaatsen in een topic.
En ook dat je youtube video's kan plaatsen.

Ik zeg.....geef het door aan je vismaten en laten we er een mooi naslagwerk van maken.
Groetjes Frank van Vliet - Beheer RoofviswebForum

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten